جمعه، 10 اسفند 1403 | اخبار وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران
۱۴۰ راهدار آماده ی خدمت رسانی به مسافران نوروزی
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد :

۱۴۰ راهدار آماده ی خدمت رسانی به مسافران نوروزی

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از آمادگی ۱۴۰ راهدار در طرح نوروزی از ۲۳ اسفند جاری تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ در محورهای مواصلاتی ۷ شهرستان مستقر برای خدمت رسانی به مسافران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، مهندس میرزایی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از آمادگی ۱۴۰ راهدار در طرح نوروزی در سطح جاده های ارتباطی لارستان برای خدمت رسانی به مسافران خبر داد .
میرزایی اظهار داشت : ۱۶ اکیپ و ۱۴۰ نیروی راهدار و پشتیبانی با بکارگیری ۹۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی از ۲۳ اسفند جاری لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ در محورهای مواصلاتی ۷ شهرستان مستقر و آماده استقبال از مسافران هستند.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی در محورهای حوزه استحفاظی اظهار کرد : اجرای روکش آسفالت ، خط‌کشی راه‌ها با اولویت محورهای شریانی ، آشکار سازی نقاط حادثه خیز ، راه اندازی روشنایی طولی و نقطه ای در تقاطع ها ، نصب حفاظ ایمنی در نقاط پرتگاهی ، پاک‌سازی حریم جاده‌ها، شانه سازی و آرام سازی شیب های شیروانی در نقاط پرتگاهی ، شستشوی علائم و دیواره های تونل ها ، تعیین کشیک همکاران و مرمت و بهسازی تابلوهای علائم از جمله تدابیری است که برای این ایام اجرا شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان همچنین به پویش نه به تصادف با پیام شیش دونگ برانیم اشاره کرد و گفت: به منظور ارتقای سطح ایمنی، نظارت و کنترل محور‌های مواصلاتی و انجام به‌موقع و واکنش سریع عملیات راهداری فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تحقق بخشیدن به این پویش ملی و سلامت سفر در نظر گرفته ایم .
میرزایی افزود : بدون شک این آمادگی‌ها نشان‌دهنده تلاش این مجموعه برای کاهش خطرات جاده‌ای و بهبود شرایط سفر در ایام پرترافیک نوروز است.
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به اینکه هوشیاری رانندگان و سرنشینان، به‌ویژه پرهیز از استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد ، گفت: اقدامات عملی و اصلاح زیرساخت‌ها به تنهایی نقش تعیین کننده در بروز سوانح را ندارد و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری رانندگان نیز در کاهش حوادث جاده‌ای نقش آفرین خواهد بود.
میرزایی در پایان با اشاره به آماده باش شبانه روزی مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل یادآور شد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها برای ارتباط مردم، مسافران و رانندگان به صورت شبانه روزی فعال و آماده پاسخگویی به مخاطبان در زمینه وضعیت جاده‌ها و دریافت گزارش‌های مردمی است.

تصاویر
  • ۱۴۰ راهدار آماده ی خدمت رسانی به مسافران نوروزی
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: