آرشیو موضوعی

Skip Navigation Links.

آرشیو ماهیانه

Skip Navigation Links.
چهارشنبه، 03 مرداد 1397 | اخبار وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران
ارائه خدمات به ارباب رجوع از طریق میز خدمت

ارائه خدمات به ارباب رجوع از طریق میز خدمت

باقرى فرد اظهار داشت  : با عنایت به بخشنامه ریاست محترم جمهور و دستورالعمل استانداری ، سازمان برنامه‌وبودجه در خصوص ارائه خدمات از طریق میز خدمت (حضوری و الکترونیکی ) به‌منظور جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌های اداری دستگاه‌های اجرایی ، پیشگیری از برقراری ارتباط غیراصولی و مفسده‌آمیز و در راستای اجرای حقوق شهروندی و همچنین تسهیل در امورات شهروندان شریف حوزه استحفاظی نسبت به راه اندازی میز خدمت حضوری برای ارائه خدمات به ارباب‌رجوع اقدام نموده است .
وى ادامه داد : در تلاشيم در آینده اى نزديك نسبت به ارائه خدمات از طریق الکترونیکی نيز اقدام نماييم .
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در ادامه افزود  : در ابتداى مرداد ماه سال جارى كليه خدمات به ارباب‌رجوع از این طریق میز خدمت حضوری انجام می‌پذیرد هرچند كه قبلاً نیز چنین میزی در نظام اداری تعریف و وجود داشت که مسئول  مربوطه صرفاً وظایف راهنمایی و اطلاعات حضور و محل کار کارکنان  به ارباب‌رجوع را انجام می‌داد .
وى تصريح كرد : درحال حاضر استقرار میز خدمت تحت هیچ شرایطی تشریفاتی نبوده و برای ارائه خدمات مستقر گردیده است .
باقرى فرد با بيان اينكه :  مسؤول میزخدمت حضوری فردی شایسته ، مورد اعتماد و آشنا به حقوق شهروندی می‌باشد ، افزود :  میز خدمت ، پل ارتباطی ارباب‌رجوع با این اداره کل می باشد و میز مذکور طیف وسیعی از خدمات را در بر خواهد داشت.
وى در پايان خاطر نشان كرد :  شهروندان گرامی می‌توانند فقط از طریق میز خدمت حضوری با اداره کل ارتباط داشته باشند و در قبال درخواست ، تقاضای ارائه خدمات ، دریافت رسید نموده و موضوع مورد درخواست خود را پیگیری نمایند . در صورت ارائه پیشنهاد ، انتقاد ، راهکار راهبردی و یا عدم ارائه خدمت با اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مکاتبه و یا با شماره 52241160  -   داخلی  2821  تماس حاصل فرمایند .
تصاویر
  • ارائه خدمات به ارباب رجوع از طریق میز خدمت
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: